Služby

Zuzana Rýdlová fyzioterapie

S jakými obtížemi vám mohu pomoci

• Bolesti zad a kloubů (ramen, kyčlí, kolen, loktů atd.)
  • Nespecifické či dlouhodobé bolesti břicha a hrudníku
  • Poruchy v oblasti nohou - klenba, deformity prstů, patní ostruha; chůze v barefoot obuvi
  • Bolestivost nebo necitilivost jizev a jejich okolí, srůsty po operacích v hrudní a břišní dutině (i mnoho let po operaci)
  • Dechové obtíže
  • Bolesti hlavy, cervikogenní závratě
  • Poruchy trávicího traktu - pálení žáhy (gastroezofageální reflux), pocit zúžení v krku, bolesti žaludku, zácpy a funkční průjmy
  • Bolestivá menstruace, bolesti při milování, inkontinence
  • Diastáza (rozestup břišního svalstva)
  • Kondiční terapie pro lidi s m. Parkinson, roztroušenou sklerózou, pro seniory
Můžete přijít i v případě, že vás nic nebolí a chcete se poradit ohledně vhodného držení těla, případně se zvládáním náročných úkonů a pozic v zaměstnání, při manipulaci s osobou na lůžku, nebo ve vašem sportu.

Ordinace - fyzioterapie Zuzana Rýdlová

Akutní fyzioterapie

Zasekla se vám záda či krk? Pomocí manuálních technik, mobilizací kloubů, relaxačních cvičení a cvičení ve vývojových pozicích vám pomůžu zmírnit bolesti a zrychlit odeznění obtíží. Často postačí jedno setkání.

Relaxační masáž

Někdy tělo potřebuje odpočinout a ponořit se do hluboké plynoucí relaxace. K tomu využívám intuitivní masáže, většinou k doplnění dlouhodobější práce.

Formy

Na fyzioterapii lze přijít do jedné ze tří ordinací v Bylnici, Halenkově a v Brně, nebo za vámi přijedu domů v rámci služby Fyzio do domu v oblasti kolem Vsetína, Karolinky a Valašských Klobouk.

Ordinace - fyzioterapie Zuzana Rýdlová